Seznam kurzů
19.03.2010 16:21
Seznam kurzů
Číslo |
Název kurzu |
Částka |
1 | Malé balanční míče pro zdravý vývoj dětí v MŠ a ZŠ | 500 |
2 | Malé balanční míče pro zdravý vývoj dětí v MŠ a ZŠ | 500 |
3 | Je cvičení na velkých balančních míčích přínosné pro základní školu? | 500 |
4 | Rozbor grafického projevu učitelů jako zdroj sebeopoznání | 1400 |
5 | Asertivita jako způsob efektivní komunikace | 1000 |
6 | Život v pohádce, pohádka v životě | 500 |
7 | Seznámení s relaxačními technikami | 1000 |
8 | Neklidné dítě v MŠ a projevy, příčiny a pomoc | 1100 |
9 | Jak můžeme odstranit grafomotorické obtíže u žáků MŠ,ZŠ | 1000 |
10 | Je dětské písmo obrazem osobnosti dítěte? | 1000 |
11 | Jak zvládnout učení | 700 |
12 | Jak zajistit bezpečnost žáků při školních a mimoškolních akcích | 600 |
13 | Úraz ve škole - příčiny, důsledky a řešení | 600 |
14 | Kurz zrušen | 0 |
15 | Základy speciální pedagogiky pro učitele všech typů integrovaných žáků | 600 |
16 | Vzdělávací programy pro žáky s mentálním postižením | 600 |
17 | Spolupráce rodiny a školy u dětí ADHD, SPU a jinými edukativními potřebami | 700 |
18 | Problematika výuky cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení | 800 |
19 | Specifické poruchy učení a chování (SPU) - základní kurz | 800 |
20 | Specifické poruchy učení a chování (SPU) - základní kurz | 800 |
21 | Jak zvládnout dyskalkulii - specifickou poruchu matematických schopností | 800 |
22 | Teoretická východiska jednotlivých metod čtení | 800 |
23 | Trampoling - netradiční metoda v systému rozvoje jedinců s poruchami učení | 400 |
24 | Relaxační dopoledne s Čavanou | 800 |
25 | Rozvoj paměti | 700 |
26 | Alternativní formy práce se třídou a skupinou | 1500 |
27 | Co je to, když se řekne psychologické vyšetření | 800 |
28 | Komunikační dovednosti | 1400 |
29 | Učitel ve stresu | 800 |
30 | Dopravní výchova pro učitele 1. stupně ZŠ | 500 |
31 | Hry pro rozvoj hudebnosti dětí | 850 |
32 | Pohybové a taneční hry | 800 |
33 | Školní klima a preventivní programy bezpečné školy | 700 |
34 | Jak se věnovat sociální a osobnostní výchově v rámci školního vzdělávacího pg. | 700 |
35 | Kariérové poradenství u žáků základních a středních škol | 700 |
36 | Obrázkový test profesní orientace | 900 |
37 | Hodnocení žáka ve škole | 800 |
38 | Šikana u školní mládeže | 1000 |
39 | Agrese a kriminalita u školní mládeže | 1000 |
40 | Co nebylo v učebnicích dějepisu současných učitelů | 500 |
41 | Jak zlepšit psychickou odolnost u předškolních dětí | 1500 |
42 | Úvod do první pomoci při šikanování | 1000 |
43 | Současní autoři knih pro děti a mládež I. Stupeň ZŠ | 500 |
44 | Současní autoři knih pro děti a mládež II. Stupeň ZŠ | 500 |
45 | Základní taneční kroky lidových tanců | 800 |
46 | Taneční hry s písničkami se zaměřením na roční období | 850 |
47 | Jóga pro děti - 5 Tibeťanů | 800 |
48 | Adaptace cizinců na české prostředí a především školu | 800 |
49 | Druhá světová válka a vojenské hřbitovy v Praze | 500 |
50 | Lidová pohádka v koloběhu roku a její využití v MŠ, ŠD a ZŠ | 800 |
51 | Vlastivědné vycházky Prahou | 500 |
52 | Cestou do Evropské unie - didaktická hra | 500 |
53 | Tvůrčí psaní pro učitele | 1800 |
54 | Jak vést reedukační skupiny pro žáky ZŠ s SPU | 1350 |
55 | Co ovlivňuje přístup dítěte k odlišnosti druhého? | 1300 |
56 | Ochrana dětí před úrazy včetně ochrany před útoky psů | 800 |
57 | Rozmanitost a jednota světové kultury ve výtvarném umění | 2500 |
58 | Jak může škola a učitelé pomoci při rozpoznávání domácíhjo násilí. | 800 |
59 | Rétorika | 800 |
60 | Lze diagnostikovat dyslexii v předškolním věku? | 900 |
61 | Proč dítě v mateřské škole nezvládá klíčové kompetence? | 900 |
62 | Hledání příčin kázeňských problémů u dětí v předškolním věku | 900 |
63 | Od hlavy až k patě v pohybu - jak vnímat a ovládat své tělo | 800 |
64 | Slovní hodnocení, otázky kvalitního posuzování žáků | 800 |
65 | Skupinová práce na projektu, výstavba pracovního týmu | 1300 |
66 | Autogenní trénink | 1300 |
67 | Jak nepřehlédnout oční vadu u dětí v MŠ a ZŠ | 600 |
68 | Jak pracovat se včeličkou | 400 |
69 | Příprava na setkání s agresívními dětmi v teorii a praxi | 800 |
70a | Zvířátka a řemesla v písni, tanci ve hře a v pohádce I. | 700 |
70b | Zvířátka a řemesla v písni, tanci ve hře a v pohádce II. | 700 |
71 | Zvířátka v písni, tanci, ve hře a v pohádce | 700 |
72 | Objevuje se šikana u předskolních dětí a dětí mladšího věku? | 700 |
73 | Lidové tance, tance jiných národů a country tance pro děti | 700 |
74 | Metodická pomoc učitelkám MŠ při práci s dětmi - cizinci | 800 |
75 | Moderní korálková technika a kreativná práce s drátem | 800 |
76 | Tradiční hračka z textilu | 800 |
78 | Barvy známé neznámé | 1400 |
79 | Hrajeme si s pohádkamí - pohádka jako východisko pro hru | 1400 |
80 | Učíme se hrou - námětová a dramatická hra v MŠ | 1400 |
81 | Hra pro aktivní odpočinek a osobnostní rozvoj | 1400 |
82 | Výtvarné téma a jeho rozvíjení v MŠ a v nižších ročnících ZŠ | 800 |
83 | Pes jako zdroj nových podnětů pro děti | 850 |
84 | Individuální výchovně vzdělávací plán jako pomoc učitelům | 700 |
85 | Čteme dětem, pracujeme s knížkou | 800 |
86 | Základy keramiky pro učitelky MŠ | 1000 |
103 | Jak vést efektivní rozhovor s rodiči | 800 |